ČPP – LEFT
ČPP – RIGHT
ČPP – TOP

Tiger Woods je neefektivní tvář, rozhodla studie reklam

20.01.2011 | Aneta Zárubová | publikováno v rubrice V zahraničí
A A A

Podle studie Celebrity Advertisements, která se zabývá reklamou slavných sportovních hvězd a hlavně zjišťuje efektivitu jejich reklamy, byl Tiger Woods v roce 2010 na posledním místě, co se efektivity své vlastní reklamy týče. Studii vedla společnost Ace Metrix, která měří efektivitu reklam. Výsledky ukázaly, že televizní reklamy společnosti Nike, jejichž tváří byl právě Woods, měly negativní ohlas u 30% diváků.

Výsledky ale nejsou pro nikoho příliš překvapivé, jelikož ještě pře tím, než byla studie zveřejněna, s Woodsem po provalení jeho afér ukončily spolupráci firmy jako Gillette, AT&T, Accenture a Gatorade. 

Co už ale trochu překvapivé je, že i přes všechny zprávy v médiích v minulém roce, které si Woodse braly na paškál, golfistu jen o chlup předstihl cyklista Lance Armstrong. Armstrong byl podle studie na předposledním místě díky reklamám na Radio Shack, kterým byla naměřena téměř stejná negativní hodnota jako Tigerovým pro Nike.

Tatáž studie také označila Peytona Manninga, který byl tváří reklam pro Mastercard, Gatorade a sušenky Oreo, jako nejlepšího slavného mluvčího ze světa sportu.


 Aneta Zárubová

 






Počet přečtení: 1 587
Komentáře

Zapoj se do diskuze

Jméno:
E-mail:
Váš příspěvek:

TOPlist
Mediaboard Square 300 Skanska
Square 300 Šípková 25. 9. – 8. 10. 2017