ČPP – LEFT
ČPP – RIGHT
ČPP – TOP

Orlando odstartovalo sezonu 2010!

04.02.2010 | Redakce | publikováno v rubrice V zahraničí
A A A

PGA Merchandise Show 2010, OrlandoSezona už začala! Stejně jako minulých 56 let, i tentokrát ji ve dnech 28. – 30. 1. 2010 ve velkém odstartoval další ročník PGA Merchandise Show ve floridském Orlandu. Společně s dubnovým Masters a slavnostní prosincovou Síní slávy – World Golf Hall of Fame, se jedná o tři události, u kterých minimálně Američané prostě musí být.

Tři dny, tisícovka vystavovatelů ze 76 zemí, 40 000 značek, celebrit nepočítaně. Do toho počasí jak na jaře, obří orlandský driving na největší testovací událost světa – středeční Demo den s travičkou krátce střiženou a zelenou jak z katalogu. Starají se tu o ni také armády greenkeeperů.

Celebrita, kam se podíváš
Určitě ne nevýznamnou součástí orlandského veletrhu je samozřejmá přítomnost golfových i negolfových celebrit. Tiskovky, předváděcí show s novými produkty, přednášky. Letos jste tu mohli potkat syna Johna Solheima, přednášejícího, jak jinak, o nových wedžkách od Pingu. Tommyho Roye z NBC, Davida Leadbettera, Natalie Gulbis, Petera Jacobsena, Tonyho Jacklina, Nancy Lopez. Greg Norman trochu překvapil – představoval tu hyper chytrou navigaci s počítačem, přidělatelnou k vozíku (říká tomu Visage Mobile Golf Information System).

Tiger neexistuje
Ještě před půl rokem byste to nečekali. Tradiční propagátor značky Nike Tiger Woods jakoby neexistoval. Vekoryse pojatý venkovní stánek Nike blízko drivingu v Orange County National, kde probíhal Demo den – největší světová testovací událost, je toho důkazem.

Dříve přeplněný momentky hrajícího Tigera, ověšeného jmenovanou značkou od hlavy k patě – možná vzpomete na železa Victory Red, která na stejném místě Tiger uváděl před rokem na trh-, dnes by se kolemjdoucí jeho ikony nedopátral. A profíci, kteří hájí barvy Nike? Justin Leonard, Trevor Immelman, Suzann Pettersen. Současní vlajkonoši. „Tiger nehraje, tak by nedávalo smysl, aby byl součástí naší marketingové strategie,“ formálně uzavírá Cindy Davis, výkonná manažerka golfové divize Nike.

Novinek bezpočet
Tento moment si návštěvník, který procházel třeba jen letmo, musel zapamatovat. Množství gripů. Limetkově zelené, nebesky modré, tmavě hnědé, na dotek sametové, nebo drsné, extra dlouhé, extra krátké, speciální pro atritiky. Od Lamkina, Golf Pride, Winnu a dalších desítek, ne-li stovek výrobců.

Novinek bylo letos v Orlandu představeno nepočitatelně. Novým aerodynamický týčkem, které vám prodlouží ránu o pár metrů, počínaje, přes dvoumetrový putter, uklidňující pásky na ruku, puttery s azimutem, „hlídač“ vašeho švihu SwingCheck, luxusní sedačky k odpalištím a designovými poháry konče.

Přehled vytipovaných novinek

Stránky PGA Merchandise Show

Počet přečtení: 1 024
Komentáře

Zapoj se do diskuze

Jméno:
E-mail:
Váš příspěvek:

TOPlist
Mediaboard Square 300 Skanska
Square 300 Šípková 25. 9. – 8. 10. 2017