ČPP – LEFT
ČPP – RIGHT
ČPP – TOP

Melissa Reid o kondici v golfu

29.05.2012 | Aneta Zárubová | publikováno v rubrice V zahraničí
A A A

Melissa Reid

Jako součást „zdravého “ měsíce května na Ladies European Tour se členka Solheim-cupového týmu, Melissa Reid, svěřila, jak se připravuje na hru po fyzické stránce. Jak sama říká, soustředí se hlavně na silové cvičení, aby měla větší kontrolu nad svým švihem a nemusela při tom vypadnout z bot. S posilovnou začala ve svých šestnácti letech, kdy také poprvé spolupracovala s osobním trenérem. Sport pro ni byl vždycky důležitý, bavil ji nejen tenis, fotbal, ale více méně jakýkoliv jiný sport.

Liší se tvé tréninkové programy v sezóně a mimo ni? Soustředíš se například na jiné prvky fitness?
Je pravda, že v zimě do posilovny chodím častěji, až šestkrát týdně. V sezóně je to jen třikrát, jinak v tom žádný rozdíl není.

Jak se rozehříváš před hrou?
Hodně se protahuji, dělám dynamické protahování, hlavně kvůli typu svého těla. Také se snažím dělat trochu jógy.

Jaké používáš přístroje?
Pracuji s činkami, ale hlavně s váhou svého těla, to je ta nejzdravější činka.

Co si při cvičení nejvíc užíváš?
Celkově si to užívám, cítím se pak lépe, a to je pro mě důležité, že vidím, že mi to pomáhá. Po pravdě není nic, co by mě na tom nebavilo.

Jak zvládáš cestování a ještě k tomu dodržovat svůj fitness plán?
Svojí garáž jsem přeměnila v posilovnu, takže, když jsem doma, tak to nemám daleko. S fitness trenérem se vidíme jednou za tři měsíce, aby se podíval na můj plán a zhodnotil mou práci. Během cest jsme většinou v hotelích, kde jsou posilovny, takže tam s holkami chodíme. Trénuji hlavně s Vikky Lang, které je ve fitku snad pořád.

Jaké prvky cvičení jako je síla, pružnost, rovnováha nebo výdrž jsou podle tebe pro golf nejdůležitější?
Podle mě je to pružnost a rychlost.

A co jídelníček, jak je správné stravování v golfu důležité?
Je to jako u jiných sportů. Já mám osobně jídlo moc ráda. Musím být s jídlem opatrná, jelikož velmi snadno hubnu, hlavně s mým velkým energetickým výdejem. Snažím se jíst hodně proteinů a večer se vyhýbám karbohydrátům. Na túře jsme stále v jiných zemích a jíme tak různá jídla, například v Číně je to pro mě problém. Být zdravá a fit je pro mě prioritou.

Aneta Zárubová

Počet přečtení: 1 731
Komentáře

Zapoj se do diskuze

Jméno:
E-mail:
Váš příspěvek:

TOPlist
Mediaboard Square 300 Skanska
Square 300 Šípková 25. 9. – 8. 10. 2017