Mladé Buky obarvení od 20. 8. 2018
obarvení Mladé Buky od 20. 8. 2018 pravá
obarvení Mladé Buky top od 20. 8. 2018

D+D Real Czech Masters 2014 v číslech

09.09.2014 | Tomáš Gebrt - Relmost | publikováno v rubrice Turnaje
A A A

Skončil golfový svátek na Albatrossu, turnaj ze série European Tour, a pro promotérskou společnost Relmost nastává čas hodnocení, bilancování i porovnávání. Porovnávat zatím lze pouze s turnaji nižší série European Challenge Tour, zde je vidět propastný rozdíl mezi těmito dvěma akcemi.

Při stejném počtu 156 startujících se celkový rozpočet vyšplhal z 12 milionú Kč na zhruba 70 milionů. Kč. Prize money na D+D Real Czech Challenge 2014 bylo 165 tisíc eur, při D+D RealCzech Masters 2014 již bylo rovný 1 milion eur. Nepříznivou roli zde pro promotéra sehrál i současný kurz eura.

Turnaj byl vysílán do 130 zemí světa, záběry z Albatrossu sledovali v přímém přenosu např. golfoví příznivci ve Spojených státech amerických. Aby mohl být přenos z Czech Masters kvalitně distribuován, bylo k tomu potřeba 18 televizních věží a celkem 60 kamer, vysokozdvižná plošina dosahovala výšky přes 30 m, zázemí ET TV čítalo krom jiného 11 přenosových vozů.

Turnajový pracovní tým tvořilo zhruba 30 lidí rozšířeného týmu Relmost 120 členů televizního štábu ET TV, 35 dalších pracovníků European Tour, 60 členů ochranky, 20 řidičů aut, 30 hostesek, 175 dobrovolníků, 15 členů technické čety, a další. Velkou skupinu pracovníků dodaly i subdodavatelské firmy zajišťující catering, výstavbu stanového města, mobilních kanceláří, tribun, sky-boxů. I zajištění úklidu a údržby zařízení obnášelo značné množství pracovníků. Rovněž je nutné zmínit množství pracovníků Albatross Golf Resortu připravující hrací plochy dle standardů European Tour.

Catering zajišťovalo zhruba 120 pracovníků dvou firem a během turnajových dnů bylo vydáno přes 10 tisíc jídel. Připraveno bylo například 80 tisíc půllitrových neperlivých vod, hráči a caddies spotřebovali přes půl tuny banánů a 2 tisíce sušenek.

Pro ubytování pracovního týmu byly k dispozici tři hotely Vienna Group Hotels, kdy evidují více než 1.700 odbydlených nocí. Přepravu hráčů a organizátorů mezi letištěm, hřištěm a hotely zajišťoval carpartner pomocí 20 automobilů Mercedes a velké množství autobusů.

Technické zázemí turnaje zaznamenalo rovněž výrazný nárůst oproti turnajům série European Challenge Tour. Bylo postaveno 55 větších či menších stanů, přičemž hospitality stan sloužící pro stravování VIP partnerů byl dvoupatrový. Krom stanů bylo nutné dovézt 15 kancelářských nebo sociálních buněk. Dvě tribuny u 18. greenu poskytly 420 míst k sezení. Celkem bylo potřeba v areálu zaparkovat 17 kamionů. Pro carpartnera Mercedes byl k dispozici plovoucí ponton pro vystavení vozu, promotér rovněž pořídil 6 nových plovoucích reklam. Kromě velkých reklamních ploch bylo po hřišti rozmístěno přes 120 reklamních bannerů 2 x 1 m. Pro oddělení jednotlivých sektorů a fervejí bylo potřeba 17 km provazu a 1 600 tyčí.

Promotérská společnost Relmost je potěšena všeobecným kladným hodnocením celé akce a zájmem partnerů a diváků, kterých přišlo více než 19 tisíc. Je si samozřejmě vědoma nutného postupného zlepšování v některých oblastech, pro nadcházející ročníky už teď připravuje různá opatření. Již nyní lze konstatovat, že český golfový divák se může těšit na Czech Masters 2015.

 

Tomáš Gebrt
Technický ředitel Relmost

 

 

.