Pravidlová poradna s Michaelem Jonem
Úprava bunkeru



Dobrý den.
Hráč skončil v greenovém bunkeru s vysokou přední hranou. První ranou se mu míček nepodařilo vyhrát na green a míček se začal kutálet zpět do místa, kde před chvílí hráč stál a měl nohy zavrtány do písku. Hráč nelenil a bleskurychle nohou upravil stav písku do přijatelné rovinky, na kterou míček dojel. Při protestech řekl, že jen odcházel z místa a vlastně jen nohou zavadil o písek (bylo evidentní, že to nebyla pravda). Co mělo následovat?
Děkuji za odpověď.
Roman
Odpověď na dotaz
Romane dobrý den.
Následovat měly dvě trestné za porušení Pravidla 13-2. Zlepšení polohy míče, prostoru zamýšleného postoje nebo švihu nebo směru hry a pokud tyto dvě neměl ve score kartě po jejím podepsání a odevzdání, pak měl být DQ.
Já děkuji za dotaz Romane!
Citovaná pravidla
Pokud tento dotaz neobsahuje odpověď toho co jste hledali, zeptejte se sami v poradně!
« Předchozí dotazNásledující dotaz »
19.4. | San Antoni | Valero Texas Open |
19.4. | Rabat, Mar | Trophee Hassan II |
19.4. | Greater Lo | Hugel-JTBC Championship |
19.4. | Maroko | Lallam Meryem Cup |
20.4. | Antalya,Tu | Turkish Airlines Challen |
23.4. | Mstětice | Czech Pro-Am |