Pravidlová poradna s Michaelem Jonem
Je lopta vo vodnej prekazke?



Dobry den,
po case opat vyuzivam tuto skvelu poradnu.
Minuly vikend mi lopticka skoncila na hranici prevazne suchej vodnej prekazky. Co sa tyka spojnice kolikov, tak bola jednoznacne mimo vodnej prekazky.
Avsak vo vodnej prekazky bola prevazne vyssia trava a vsade okolo vodnej prekazky bol povedzme semirough, vykoseny viac menej presne podla kolikov. Mne vsak ta lopticka skoncila uz vo vyssej trave - taky bezny rough - prave na takom nepresne vykosenom useku, ze ak by bola 3cm hlbsie, tak je uz za kolikmi a jasna voda, keby skoncila o 5cm lepsie, tak je v pohode v semiroughe.
Bola ta lopta uz vo vodnej prekazke? Je mi jasne, ze ak by bola pod hladinou v ramci prirodzenych brehov, tak je to vodna prekazka, bez ohladu na presne postavenie kolikov. Rata sa vsak aj semirough vs rough ako jasne definovana prirodzena hranica vodnej prekazky? Logicky ide mi o to, ci pred uderom mozem zalozit a urobit si v roughe cvicne svihy (samozrejme dostatocne daleko)...
Dakujem,
Peto
Odpověď na dotaz
Dobrý den Peťo.
V tomto Vámi popsaném případě míček ve vodní překážce nebyl. Kdyby mezi kolíky byla vodní hladina překážky, pak by byl. Nerozhoduje výška seče. Pokud jsou kolíky nesprávně instalovány a voda přes jejich spojnici přetéká, pak se bere nikoliv spojnice kolíků ale přirozená hranice vodní překážky - hladiny. Takhle za sucha platí prostě spojnice vnějších bodů sousedních kolíků v úrovni země.
Díky za dotaz! a hezkou hru!
Pokud tento dotaz neobsahuje odpověď toho co jste hledali, zeptejte se sami v poradně!
« Předchozí dotazNásledující dotaz »
25.4. | Haugschlag | Haugshclag NÖ Open |
26.4. | Avondale, | Zurich Classic of New Or |
26.4. | Čína | Volvo China Open |
3.5. | Charlotte, | Wells Fargo Championship |
3.5. | The Colony | Volunteers of America LP |
5.5. | St Albans, | GolfSixes |