Pravidlová poradna s Michaelem Jonem
Zahrání cizí provize



Dobrý den,
jak jsem měl při turnaji řešit následující situaci:
Spoluhráč zahrál první míč do rafu, provize skončila na ferveji vedle mého míče.
Hráč našel první míč a pak přišla moje chyba. Místo zvednutí provize spoluhráče mně nenapadlo nic lepšího než zahrát provizorním míčkem čip 3 dřevem napříč přes fervej zpátky ke spoluhráči.
Měl jsem to považovat za hru cizím míčem nebo jako cvičnou ránu v soutěžním kole<
Nikdo ve flajtu si nebyl jistý správným postupem.
Děkuji
František
Odpověď na dotaz
Františku dobrý den.
Na Vámi popsanou situaci řeší Rozhodnutí 7-2/5.5. Situace se tedy týká Pravidla 7-2. Během kola. V daném Rozhodnutí je popisována situace, kdy hráč najde míč patřící jednomu ze spoluhráčů zabořený ve fairwayi. Hráč tento míč (protože byl ztracený) odehraje krátkým železem směrem ke spoluhráči, kterému patří. Na otázku, zda bude potrestán za cvičení během kola odpovídá Rozhodnutí takto:Ne, protože šlo o akt zdvořilosti, nebude hráč trestán.
Františku - bez trestu. Hezkou hru!
Citovaná pravidla
Pokud tento dotaz neobsahuje odpověď toho co jste hledali, zeptejte se sami v poradně!
« Předchozí dotazNásledující dotaz »
25.4. | Haugschlag | Haugshclag NÖ Open |
26.4. | Avondale, | Zurich Classic of New Or |
26.4. | Čína | Volvo China Open |
3.5. | Charlotte, | Wells Fargo Championship |
3.5. | The Colony | Volunteers of America LP |
5.5. | St Albans, | GolfSixes |