Pravidlová poradna s Michaelem Jonem
Ulpívání míče k volnému přírodnímu předmětu



Dobrý den,
dnes jsme vedli zajímavou debatu o definici "ulpívání". Pokud se míč v roughu dotýká větve a pří jejím odstranění nedošlo k pohybu míče, je to porušením pravidla o volných přírodních předmětech? Záleží pro definici "ulpívání" na místě, kde se míče předmět dotýká nebo se za "ulpívání" považuje jakýkoliv dotyk?
Díky
Odpověď na dotaz
Dobrý den.
Ulpíváním na míči je myšleno například když na míči leží drobné odřezky trávy. Dotyk celé větve je pouze dotyk a větev lze samozřejmě odstranit. Travní odřezek ležící-ulpívající na míči odstranit nelze.
Pokud tento dotaz neobsahuje odpověď toho co jste hledali, zeptejte se sami v poradně!
« Předchozí dotazNásledující dotaz »
Komentáře
25.4. | Haugschlag | Haugshclag NÖ Open |
26.4. | Avondale, | Zurich Classic of New Or |
26.4. | Čína | Volvo China Open |
3.5. | Charlotte, | Wells Fargo Championship |
3.5. | The Colony | Volunteers of America LP |
5.5. | St Albans, | GolfSixes |