Pravidlová poradna s Michaelem Jonem
Plaz v bunkru



dobrý den,
na hřišti Albatross jsme na 11. jamce u greenu uviděli v bunkru kde měl kolega míč po předchozí ráně hada . Nebyla to žádná užovka ale zřejmě jedovatá zmije ... nikdo nevěděl jak se dle pravidel postupuje / drop mimo bunker ú aj. a nikdo nezvolil z bezpečnostních důvodů hada odehnat ...
Kolega z toho téměř zkolaboval a zbytek hry na něm byli vidět stopy po předchozím zážitku . Jamku 11. škrtl do turnaje na stb. body . děkuji za odpověď jak dle pravidel postupovat
Tomáš Č.
Odpověď na dotaz
Dobrý den Tomáši.
Na Vámi popsanou situaci pamatuje Rozhodnutí 1-4/10. Podle něj v této konkrétní situaci - míč v bunkeru a spolu s ním i had - má hráč právo beztrestně spustit míč do jedné hole od místa, kde situace není nebezpečná, ne blíž jamce v tomtéž bunkeru, pokud v tomtéž bunkeru bezpečné místo není, je možné dropnout v jiném bunkeru, ne blíže jamce. Pokud taková možnost není (není k dispozici další bunker a v tom původním nebezpečná situace trvá...), pak je možné s jednou trestnou ránou spustit míč mimo bunker na spojnici jamka - pozice míče v bunkeru - jakkoliv daleko za bunkerem.
Tomáši živě si umím představit kolegu. Hadi nejsou žádná sranda...
Pokud tento dotaz neobsahuje odpověď toho co jste hledali, zeptejte se sami v poradně!
« Předchozí dotazNásledující dotaz »
19.4. | San Antoni | Valero Texas Open |
19.4. | Rabat, Mar | Trophee Hassan II |
19.4. | Greater Lo | Hugel-JTBC Championship |
19.4. | Maroko | Lallam Meryem Cup |
20.4. | Antalya,Tu | Turkish Airlines Challen |
23.4. | Mstětice | Czech Pro-Am |