Pravidlová poradna s Michaelem Jonem
dira po koliku značící vodní překážku



Dobry den Micheali,
stala se mi tato situace: topnuty :-) míč se štěstím přejel vodni překážku. S úlevou se blížim k míči a ten nikde... po chvilce jsme ho našli cca 30cm za vodni překážkou ve směru hry v díře po kolíku :-) tedy v miste jeho dřívější polohy. NĚKDO kolik nove zatloukl více dovnitř vodni překážky a původní diru nezahrabal. Tudíž díra po koliku je mimo (novou) hranici překážky. No a ted dotaz- lze na tuto díru uplatnit úlevu od "jámy vyhloubene obsluhou hřiště"? . Ale neni jasne jestli tuto díru resp. kolík sem kdysi nezandal hráč pote co mu překážel. Fakt si s tim neumím poradit.
Moc díky a pevne nervy při opakujících se dotazech (zejména téma provize je věcné..) Děkuji Daniel
Odpověď na dotaz
Dobrý den Danieli.
Vaše situace má pro Vás (i ostatní ve stejném případě) skvělý výsledek. Ano, díra po kolíku je považováan za díru vyhloubenou greenkeeperem a tudíž je od ní beztrestná úleva. Tedy pozor - pokud je tato díra mimo vodní překážku! Zrovna v minulém dotazu jsme si připomněli, že neexistuje úleva od půdy v abnormálním stavu v případě, že míč je ve vodní překážce a dochází k překážení. Kdyby někdo posunul kolík nově tak, že by Váš míč ležel v díře po kolíku uvnitř překážky, musel byste si prostě s trestnou dropnout mimo překážku (Pr. 26-1) nebo zkusit zahrát míč jak leží.
Danieli díky za dotaz a věřte, že i v golfových pravidlech platí pořekadlo, že opakování je matkou moudrosti! :)
Pokud tento dotaz neobsahuje odpověď toho co jste hledali, zeptejte se sami v poradně!
« Předchozí dotazNásledující dotaz »
19.4. | San Antoni | Valero Texas Open |
19.4. | Rabat, Mar | Trophee Hassan II |
19.4. | Greater Lo | Hugel-JTBC Championship |
19.4. | Maroko | Lallam Meryem Cup |
20.4. | Antalya,Tu | Turkish Airlines Challen |
23.4. | Mstětice | Czech Pro-Am |