Obarvení od 10. 6. 219 levá část
Obarvení od 10. 6. 219 pravá část
Obarvení od 10. 6. 2019 horní část

Pravidla Golfu

a. Všeobecně

Hráč zahraje z nesprávného místa, jestliže zahraje ránu svým míčem ve hře:
(i) na části hřiště, kde Pravidla nedovolují hrát nebo spustit nebo umístit míč; nebo
(ii) pokud Pravidla vyžadují, aby byl míč opakovaně spuštěn nebo aby byl míč, který se pohnul, vrácen na původní místo.

Poznámka: Ohledně míče zahraného odjinud než z odpaliště nebo zahraného z nesprávného odpaliště - viz Pravidlo 11-4.



    Zpět
    TOPlist