ČPP – LEFT
ČPP – RIGHT
ČPP – TOP

Zážitková Linda Vavříková: “Věnování poukázek nikdy nebylo snazší”

09.05.2017 | Veronika Berkova | publikováno v rubrice PR článek
A A A

BalonPoukázky na zážitek, nebo na nakupování ve značkových obchodech jsou jedním z nejoblíbenějších dárků a odměn. Jak pro darující, tak obdarovávané. Ale kdo si jednou zkusil projít kolečkem nákupu, skladování, evidence a distribuce těchto cenin, ten ví, že administrativa s tím spojená není žádný med. Korporátní klienti tak většinou svěřují kompletní starost o motivační programy a správu odměn reklamním agenturám, takže se celá akce časově protáhne a pravděpodobně i dost prodraží.

Existují samozřejmě řešení nadnárodních poukázkových korporací. Jejich flexibilita je nicméně upozaděna na úkor mohutnosti celého řešení, jehož implementace většinou opět trvá několik měsíců a mohou si jej dovolit pouze opravdu velké firmy, které jsou na zdlouhavé spouštěcí mechanismy zvyklé.

Allegria – Firma na zážitky je známá především svojí nabídkou netradičních zážitků pro jednotlivce (www.firmanazazitky.cz). Nicméně v prostředí věrnostních programů a správy odměn se pohybuje už více než deset let. Za svou historii zajistila odměny pro více než 300 tisíc klientů a podílela se na dlouhodobých i krátkodobých programech stovek tuzemských i zahraničních firem. K samotným zážitkovým poukazům postupem času přidala i retailové partnery a jejich dárkové poukazy (www.vipvoucher.cz). Mezi nejvyužívanější partnery patří například dárkové poukazy značky Alza.cz, Globus, DM drogerie, Datart, Mountfield, H&M, Kaufland, atd.

Darkove_Baleni“Od začátku jsme hledali co nejatraktivnější a nejjednodušší řešení pro klienty. Ne každý chce mít odměny pro klienty či zaměstnance založené čistě na zážitcích, protože se jedná o cenově náročnější dárky. Proto jsme nasmlouvali i řadu atraktivních retailových značek, do nabídky přidali i jejich dárkové poukazy. Aby to to bylo pro klienty co nejméně náročné, postavili jsme k tomu jednoduchou online aplikaci, která umožňuje odměny přehledně čerpat a zároveň umožňuje sledovat okamžité statistiky,” představuje svoje řešení Linda Vavříková, zakladatelka Allegrie.Aplikace_Zakladni_Verze

A v čem se tedy řešení Allegrie liší od jiných programů na správu odměn? Je to především v atraktivnosti nabídky, v uživatelské jednoduchosti a nenáročnému provozu, který je možné zahájit do 14 dní od první schůzky.

“Víme, co klienti potřebují – jednoduchou volbu, příjemné prostředí a administrativní nenáročnost. Veškeré přípravné práce na spuštění aplikace včetně zřízení vlastní domény, obrandování dle přání klienta, založení klientských účtů a jejich distribuce trvají maximálně dva týdny. Tím, že je aplikace naše vlastní “krabice”, cenové náklady jsou pro klienta minimální. Díky tomu, že jsme firma, která se poukázkami dennodenně živí, nedělá nám administrativa spojená s nákupem, skladováním a distribucí cenin žádné potíže a klient se tak nemusí o nic starat, aniž by s tím měl spojené další mimořádné výdaje,” dodává Vavříková.

Klienti řešení Allegrie využívají jak pro krátkodobé rozdávání odměn, tak pro dlouhodobé věrnostní programy založené na průběžném sběru kreditu. Své uplatnění našlo řešení od Allegrie už u desítek firemních klientů z řad bankovnictví, energetiky, automobilového průmyslu a segmentu HoReCa. Pokud by vás zajímaly detaily, neváhejte se obrátit přímo na Lindu Vavříkovou, kterou zastihnete na emilové adrese lv@firmanazazitky.cz. Ráda se za Vámi zastaví na kafe :)

Počet přečtení: 672
Komentáře

Zapoj se do diskuze

Jméno:
E-mail:
Váš příspěvek:

TOPlist
Mediaboard Square 300 Skanska
Square 300 Šípková 25. 9. – 8. 10. 2017