Mladé Buky obarvení od 20. 8. 2018
obarvení Mladé Buky od 20. 8. 2018 pravá
obarvení Mladé Buky top od 20. 8. 2018

Petr Dědek koupil český Golfchannel

05.09.2018 | Pavel Pouliček - Relmost | publikováno v rubrice Novinky
A A A
Petr Poulíček, Petr Dědek, Edita Hanušová

Petr Poulíček, Petr Dědek, Edita Hanušová

Golf Channel změnil majitele, TV stanici koupil Petr Dědek

Novým majitelem televize Golf Channel Česká republika, Slovensko, Rumunsko a Maďarsko se stal Petr Dědek. Získal 100% podíl ve společnosti ATV CZ, která televizi provozuje více než deset let. Petr Dědek je mimo jiné majitelem developerské společnosti D+D Real nebo promotérské společnosti Relmost, která pět let pořádá Czech Masters, golfový turnaj European Tour.

„Golf Channel je prestižní světová značka, která si na českém televizním trhu vybudovala pevné místo. Televize zapadá do našeho konceptu rozvoje golfu v Česku,“ uvedl nový majitel Golf Channelu Petr Dědek.

„Program stojí na přímých přenosech a na exkluzivním obsahu. To znamená na nejprestižnějších turnajích jako jsou majory, Ryder Cup, turnaje kategorie World Golf Championship, americká PGA Tour, European Tour. Více využijeme knihovnu mateřského Golf Channelu, který nabízí lifestylové pořady, několik golfových akademií nebo dokumentární filmy. Chceme také vysílat světové ženské turnaje s českou účastí. Budeme rozšiřovat český komentář do všech přímých přenosů, zapojovat české hráče a v příštím roce plánujeme výrobu vlastních pořadů,“ říká Pavel Poulíček, ředitel televize.

Obchod bude mít na starosti Edita Hanušová, která už v minulosti prodej reklamního času v Golf Channelu řídila.

Součástí akvizice je web golfchannel.cz, v mediální skupině bude také web golfextra.cz, který založil a provozuje Relmost.

Událostí roku budou od 28. do 30. září přímé přenosy z Ryder Cupu, souboje týmů Evropy a USA v Paříži.

Golf Channel zahájil své vysílání v roce 1995, sídlí v americkém Orlandu. Mezi zakladatele patřil slavný golfista Arnold Palmer. Své pobočky má kromě České republiky také ve Francii, Velké Británii, Japonsku, Thajsku, Tchaj-wanu, od loňského roku v Polsku a provozuje původní vysílání pro Latinskou Ameriku.

.