Golf Geum obarvení  nové levé 6.12.2018
Golf Geum obarvení od 6. 12. 2018 pravá část
Golf Geum obarvení od 6. 12. 2018 horní část

Bav se golfem startuje

27.03.2018 | Ivan Paggio | publikováno v rubrice Novinky
A A A

bavsegolfem-cgfBav se golfem startuje: Šance pro zájemce všeho věku o rekreační sport

(ČGF – 26.3.2018) Golf hrají desítky milionů hráčů bez rozdílu věku, nadání a finančního zázemí. Většina z nich hraje pouze pro radost ze hry a totéž čeká nové zájemce, kteří objeví cestu na hřiště prostřednictvím platformy Bav se golfem, kterou dnes spustila ČGF ve spolupráci s Asociací golfových hřišť.

Bav se golfem nebude oslovovat pouze nováčky, ale také ty, kteří kdysi už golf vyzkoušeli, ovšem z různých důvodů u něj nezůstali, či aktivní hráče. Cílit bude na potenciální rekreační golfisty všeho věku.

A co od nové platformy mohou zájemci o golf očekávat? Na specializovaném webu bavsegolfem.cz se budou dozvídat na jednom místě o nejnovějších akcích golfových klubů a resortů v jejich nejbližším (i vzdálenějším) okolí – o dnech otevřených dveří, o nových akcích na hřištích, o lákavých nabídkách hry, vhodných turnajích pro ženy, děti, seniory i celé rodiny a mnoho dalších aktivit spojených s golfem. Každému podle jeho hrací úrovně, kterou si sám v nabídce zvolí.

„Už teď se do Bav se golfem zapojilo 57 hřišť a další přibývají. Na webu již nyní najdete 124 nabídek,“ připomněl projektový manažer platformy Tomáš Přikryl a dodal, že Bav se golfem bude založen na podobném principu jako portál kudyznudy.cz a na jednom místě bude shromažďovat veškeré nabídky všech subjektů, které se na webovém portále bavsegolfem.cz registrují. „Jde nám o centralizaci nabídek. Až zájemce přijde na web bavsegolfem.cz, najde na něm všechny informace na jednom místě. Naší snahou bude, aby se postupně zapojila všechna hřiště v Česku,“ dodává Přikryl.

Od teď už noví zájemci o hru nebudou muset pátrat po nabídkách z různých zdrojů, vše najdou na webu bavsegolfem.cz. „Výhodné je to i pro samotná hřiště, která mohou své nabídky srovnávat. Vznikne tak konkurenční prostředí a celý proces to jen zefektivní,“ upozorňuje viceprezident ČGF Juraj Werner.

Celá platforma bude upozorňovat i v negolfovém prostředí, že navštívit areál golfového hřiště může každý, že nejde o uzavřenou společnost. Nezáleží na věku, dovednostech, pohlaví, vzdělání a dávno už ani na financích. Aktivní hráči vědí, že golf má mnoho podob. Bav se golfem ale hodlá tyto informace šířit v široké populaci, která ještě nemá dostatek informací. Třeba i o tom, že golf se neustále vyvíjí a nabízí novým zájemcům zdravou outdoorovou aktivitu.

Mnoho golfových adeptů se někdy setkalo s klišé o nudné hře pro zbohatlíky, o její nákladnosti, o uzavřené společnosti. Ovšem golf se už dávno nehraje pouze v soukromých klubech, ostatně celosvětově jde o jeden z nejvíce otevřených sportů a Česká republika tento vývoj stále silněji kopíruje. Na mnohých veřejných hřištích dokonce už není nutné mít složenou základní golfovou zkoušku, jak tomu bývalo v minulosti.

Platforma si nedává za cíl okamžitý hromadný přísun golfistů, i když samozřejmě dlouhodobě má za úkol počty hráčů navyšovat, a to jak registrovaných, tak neregistrovaných. Její základní snahou bude v nadcházejících letech ukazovat golf jako ideální možnost rodinné a zdravé zábavy. Jako krásný sport v přírodě, s kterým lze začít v každém věku. A pokud ho nevyzkouší noví zájemci okamžitě? Třeba se k němu nějak dostanou v budoucnu a budou už vědět, že z prvních kroků nemusejí mít obavu.

Prezident ČGF Zdeněk Kodejš ani neočekává, že mávnutím kouzelného proutku český golf přiláká na tisíce nových hráčů. „To se mi na Bav se golfem líbí nejvíce. Využijeme zkušenosti z našich dřívějších projektů, začneme kopírovat historický vývoj golfu. Nebude to revoluce, ale spíše evoluce. Budeme vysvětlovat, že golf je krásný, zdravý i dostupný a na základě reakcí veřejnosti budeme platformu upravovat, aby šlo o dlouhodobý proces. Potřebujeme mít možnost, jak lidem představovat golf a ničit v jejich podvědomí všechna ta hloupá klišé, která o něm existují,“ avizuje šéf českého golfu, že jde o dlouhodobý vývoj.

Jeho názor sdílí i hlavní partneři platformy, kteří chtějí podpořit zdravý životní styl veřejnosti. „Vedle sponzoringu Národního divadla z oblasti kultury, si Raiffeisenbank zvolila golf jako svůj primární a strategický směr v oblasti sportu. Jsme moc rádi, že jeho obliba neustále roste, o čemž svědčí i opětovné zařazení mezi olympijské disciplíny. Golfu se věnují především lidé ve věku od 25 do 54 let. Prostřednictvím partnerství v projektu Bav se golfem chceme přiblížit krásy tohoto sportu širší veřejnosti i mladším věkovým skupinám a přispět tak k rozvoji mladých a nadějných talentů,“ uvedla Hana Kovářová, ředitelka marketingu Raiffeisenbank.

Také zástupce KPMG vnímá pozitivní dopad, který může platforma mít na zdravější způsob života. „Díky naší celosvětové působnosti a aktivitám v oblasti golfu vidíme, že golf je skutečně ideálním sportem pro širší populaci. Na lokálním trhu spolupracujeme s Českou golfovou federací a podporujeme myšlenku prezentace golfu jako rodinného sportu.“ vysvětlil ředitel marketingu a komunikace Roman Maco.

Vše potřebné naleznete na bavsegolfem.cz.

.